ПРОФЕСІЙНІ ІНЖИНІРИНГОВІ ПОСЛУГИ У БУДІВНИЦТВІ

FIDIC

КВАЛІФІКОВАНО. ЗВАЖЕНО. ҐРУНТОВНО

  +38 (073) 475-10-62    +38 (099) 606-29-91       

Для чого потрібен технічний нагляд за будівництвом приватному Замовнику?

Часом в своїй діяльності ми стикаємося з непорозумінням з боку Замовника будівництва щодо необхідності залучення технічного нагляду при здійсенні будівельних робіт чи реконструкції об’єктів. Найчастіше це стосується тих Замовників, господарча діяльність яких жодним чином не пов’язана з будівництвом. Вони можуть ставитися упереджено, або навіть вороже до інженерів технічного нагляду, сприймаючи необхідність залучення технагляду як ще одну бюрократичну ланку в складному будівельному процесі.

Проте вже в розпалі будівництва приходить усвідомлення, що не витративши жодних додаткових коштів (оскільки кошти на утримання служби технічного нагляду передбачені кошторисом), Замовник отримав представника та поборювача своїх інтересів на будівельному майданчику, медіатора між всіма учасниками будівельного процесу та контролюючими органами. Лише разом з цілковитим зануренням у будівництво, приходить усвідомлення, що команда, що забезпечує здійснення технічного нагляду, це саме ті фахівці, що не дозволять потонути та допоможуть дістатися потрібного берега найраціональнішим шляхом.

Проте, факти добровільного залучення технічного нагляду приватними Замовниками за власні кошти підтверджує, що лише професійний технічний нагляд може всебічно захистити інтереси Замовника, гарантуючи якість робіт, дотримання проєктних рішень, обсягів та вартості будівельних робіт.

Одним з наймасштабніших інфраструктурних об’єктів від приватного Замовника, що наразі реалізується, та нагляд за будівництвом якого здійснюють інженери технічного нагляду компаніїї Трансбуд Технолоджі, є реконструкція залізничної колії перегону ст. Заводська – 5-й пост, ст. Рудна – 3-й км з влаштування роз’їзної колії (Костянтинівський район Донецької області).

Перегін довжиною 7,5 км забезпечує подавання порожніх та прибирання навантажених вагонів на станцію Прикар’єрна зі станції Дружківка регіональної філії “Донецька залізниця”. В зоні проведення реконструкції перегін являє ділянку з затяжним підйомом та затяжним спуском, а добовий вагонообіг по ньому складає близько 180 вагонів.

Реконструкція перегону передбачає реконструкцію поздовжнього профілю існуючої головної колії зі зменшенням ухилів, та будівництво роз’їзної колії, довжиною 1200.

Наразі роботи, нагляд за якими здійснюють інженери Трансбуд Технолоджі, ще тривають, проте вже зараз ми запрошуємо вас ознайомитися з уже реалізованими етапами будівництва.